Utilitzem cookies pròpies i/o de tercers per fer l'anàlisi de la navegació dels usuaris de la nostra web. Més informació.
WbinCICAC: "Anàlisi del control de transparència en els contractes de crèdit revolving
21/03/2023 17:00Durant aquest webinar s’analitzarà el control de transparència material en el crèdit revolving, i es comentaran les novetats sobre la sentència del passat 15 de febrer de 2023 sobre aquesta temàtica.
La presentació anirà a càrrec de l’Excma. Sra. Encarna Orduna, presidenta del CICAC i degana de l l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Reus; i de l’Excma. Sra. Eulàlia Barros, presidenta de la Comissió de Formació del CICAC i degana de l l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Sabadell. La persona encarregada de moderar i dinamitzar aquesta formació serà l’Excm. Sr. Jesús Sánchez, degà de l l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.
Les intervencions aniran a càrrec de:
- Il·lm. Sr. Alberto Mata: Magistrat del Jutjat nº 8 de primera instància de Valladolid
- Sr. Manuel Martín: Catedràtic en Dret Civil per la UCLM i membre del Centre d’Estudis de Consum (CESCO)
- Sra. Cristina Vallejo: Advocada experta en Dret Civil i Mercantil
Al finalitzar hi haurà un torn de preguntes.