Saltar als continguts principals.

Memòria Anual 2018

05/02/2019

La Junta de Govern publica a través del portal de transparència de la web col·legial, amb el compromís de donar a conèixer les dades i continguts necessaris perquè la ciutadania en pugui avaluar la gestió dels recursos i el funcionament per garantir el correcte exercici de l’advocacia, assegurar els drets de la ciutadania i oferir un valor afegit de servei als col·legiats i col·legiades que formen part d’aquesta Corporació.

La transparència d’una Corporació de Dret Públic de caràcter professional, amb personalitat jurídica pròpia i plena capacitat per al compliment de les seves finalitats públiques i privades, es materialitza a través de la Memòria Anual 2018 que conté el detall de totes les activitats que afecten a l’exercici professional i als grups d’interès del Col·legi.

Les noves tecnologies i el treball de tot un seguit de departaments i comissions delegades de la Junta de Govern permeten que el Col·legi disposi de tot un seguit d'eines al servei dels col·legiats com la justificació digital del Torn d’Ofici, la plataforma UNITRAM per Administradors Concursals, la plataforma EPJ, l'àrea privada col·legial, el correu electrònic i el certificat digital ACA, a la vegada que ofereix serveis com la formació, la  biblioteca col·legial i el núvol de Lectura de Tirant lo Blanch per tal que des d'Internet i des del despatx es puguin realitzar tràmits i consultes jurídiques on-line i facilitar així l'exercici professional de l'advocacia.

Il·lustre Col·legi d’Advocats de Tarragona © Copyright 2015. Reservats tots els drets.
  • Tecnologies
  • Disseny Pàgines Web Tarragona