Saltar als continguts principals.

La seu de l’ICAT i el COFT acull l’exposició “Plenituds artístiques” de la Fundació La Muntanyeta 07/11/2022

La mostra, que es podrà visitar fins al dia 25 de novembre, dona el tret de sortida al “Mes + Solidari”, una iniciativa solidària, liderada per ambdós col·legis, per donar veu a les entitats de caràcter assistencial i ONG del territori.

Tarragona, 4 de novembre de 2022. Les instal·lacions de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Tarragona (ICAT) i el Col·legi de Farmacèutics de Tarragona (COFT) són l’escenari de l’exposició “Plenituds artístiques”, una iniciativa de la Fundació La Muntanyeta. Es tracta d’una mostra d’art que compta amb una trentena d’obres creades de manera conjunta per les persones amb paràlisi cerebral i els professionals de l’entitat, un projecte que ja es va iniciar el curs passat a l’Escola La Muntanyeta, en un treball conjunt d’alumnes i equip docent, que va permetre explorar la creativitat col·lectiva.

La mostra es podrà veure fins al 25 de novembre en horari de 9 h a 16 h de dilluns a divendres, i les obres estan disponibles per qui les vulgui adquirir amb un donatiu. D’aquesta manera, es dona suport als projectes en benefici de les persones amb paràlisi cerebral.

Aquesta exposició és la primera de les activitats programades per l’ICAT i el COFT en el marc del mes de la solidaritat que aquest any arriba a la seva quarta edició. El “Mes + solidari” culminarà amb una donació de sang que se celebrarà al vestíbul de la seu institucional dels dos col·legis el 15 de desembre.

“Com a membres d'un sector dedicat a serveis assistencials i socials, ens satisfà poder ajudar a donar visibilitat i buscar recursos a tots aquells col·lectius més vulnerables”, ha destacat el president del COFT, Toni Veciana, qui també ha valorat “els esforços conjunts amb l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia, així com amb la Fundació La Muntanyeta per dur a terme una labor tan rellevant”.

Per la seva banda, la degana de l’ICAT, Estela Martín, ha posat en valor “la gran tasca que fa La Muntanyeta, una entitat a la qual donem tot el nostre suport aportant un gra de sorra amb iniciatives com aquesta exposició”. Martín ha subratllat que “el nostre Col·legi té la defensa dels interessos de l’advocacia com a raó de ser, però com a institució tenim una responsabilitat social i la volem exercir sumant-nos a projectes com el de La Muntanyeta”.

El president de la Fundació La Muntanyeta, Francesc Tarragona, ha agraït a ambdues institucions la seva col·laboració i suport en aquest projecte artístic i de sensibilització. “Iniciatives com aquesta ens ajuden a donar protagonisme a les persones amb paràlisi cerebral, per avançar en la seva integració i participació social”, ha destacat durant la presentació.

Sobre la Fundació La Muntanyeta

La Fundació La Muntanyeta és una entitat sense ànim de lucre adherida a la Xarxa Santa Tecla Sanitària, Social i Docent que atén i vetlla per les persones amb paràlisi cerebral. Gestiona tres serveis, una Escola d’Educació Especial, un Centre Ocupacional i una Residència, i dona cobertura a més de 100 persones amb pluridiscapacitat.

Per a més informació:

Departament de Comunicació de l’ICAT
Telèfon: 977  21 23 60 / 664 397 348
comunicacio@icatarragona.com

Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Tarragona © Copyright 2015. Reservats tots els drets.
  • Tecnologies
  • Disseny Pàgines Web Tarragona

Avís galetes!

La seva privadesa

Quan visiteu un lloc web, aquest pot emmagatzemar o recuperar informació al vostre navegador, principalment en forma de cookies. Aquesta informació pot ser sobre vostè, les preferències o el dispositiu i s'utilitza principalment per aconseguir que el lloc funcioni com s'espera. La informació generalment no ho identifica en forma directa, però us pot oferir una experiència web més personalitzada. Com respectem la vostra privadesa, podeu optar per excloure alguns tipus de cookies. Podeu fer clic a les diferents capçaleres de categoria per obtenir més informació i canviar la nostra configuració predeterminada. No obstant això, si bloquegeu alguns tipus de cookies, la vostra experiència d'ús al lloc es pot veure afectada i també els serveis que us podem oferir.

Propias

Estas cookies nos permiten contar las visitas y fuentes de tráfico para poder evaluar el rendimiento de nuestro sitio y mejorarlo. Nos ayudan a saber qué páginas son las más o las menos visitadas, y cómo los visitantes navegan por el sitio. Toda la información que recogen estas cookies es agregada y, por lo tanto, es anónima. Las cookies de personalización permiten almacenar información sobre la dirección IP de la conexión, las preferencias, idioma, el tipo de navegación y configuración regional a través la cual accede, etc. con el fin de poder mostrar contenidos y ofertas adaptadas y de especial interés  Si no permite utilizar estas cookies, no sabremos cuándo visitó nuestro sitio y no podremos evaluar si funcionó correctamente.